HTML

Bevezetés a Virtus 3-hoz

2009.09.16. 09:21 | Virt02 | Szólj hozzá!

Hát lefektettük egy képzelt világ alapjait. Az első részben adva volt egy eurázsiai színhely, ahol négy nép küzdött egymással: ez egy viszonylag zárt földrajzi tér. A második részben a világ kitárult, a helyszín áttevődött Amerikába, az odautazó hódítók pedig valamennyi többi földrészt reprezentálják. Egy egész bolygó körvonalai kezdenek tehát kialakulni - amely természetesen a Föld, csak valamikor az ősidőkben illetve egy alternatív dimenzióban.

A kontinensek virtusbéli nevei:

Arázia (Eurázsia), Afíria (Afrika), Améria (Amerika), Azália (Ausztrália) + Anária (Antarktisz)

A globális történelem pedig valahogy így alakul:

Első Háború
 Szittya háború (Arázia: szittya, Hin-urt, ogúz, Zimovoj)
 Virtus 1
Második Háború
 Amériai háború (Améria: nord, onka, Punt, csin)
 Virtus 2
Harmadik Háború
 Világháború (valamennyi földrész, valamennyi nép)
 Virtus 3
Negyedik Háború
 Idegen háború (Anária: idegenek, Punt, csin)
 Virtus 4(?)

 

Hopp, már lelőttem a poént a Virtus 4-hez... :)

A kontinensek térképe: (a szittya háború után, de az amériai háború előtt)

 Látható, hogy kicsit összehúztam a földrészeket, csökkentettem az óceánok méretét, egyes helyeken kiszedtem néhány szigetet (a történetben némelyiket megindoklom).

A feladat most már az, hogy e két játék nyolc népét, és ezek történetét egységes formába öntve kialakítsunk egy önálló világot - a World of Virtust... :) Magyarul: VIRTUSVILÁG

A bejegyzés trackback címe:

https://virtus.blog.hu/api/trackback/id/tr11385615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása