HTML

Virtus 1/5: Az ogúz karakterek

2009.09.03. 07:51 | Virt02 | Szólj hozzá!

Ahogy korábban írtam, idővel kevésnek éreztem a két szittya fajt, ezért dolgoztam ki hozzá ezt a harmadik népcsoportot:

Az ogúzok a szittyákhoz hasonlóan emberek, de arab/török típusok, ahogy az egész csoport az Ezeregy éjszakán alapul. A megidézett dzsinnek is bár elvileg gonoszak, de mivel az emberek irányítása alatt állnak, jónak számítanak. Az ogúzoknál az új karakterek létrehozásához nem élelemre ("Tanyára"), hanem hitre van szükség, amelyet a Minaret biztosít. A Mágus és az általa létrehozott dzsinnek lételeme a tűz, szemük tűzben ég stb.

E) OGÚZ KARAKTEREK

Alapszint

E1. Fellah
Jellemzés:    Szürketurbános, szürkeruhás arab.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Szeráj   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Épít, javít, ásványkincseket termel ki. Fát nem vág. Elefántra ültethető.   

E2. Mameluk
Jellemzés:    Fehérturbános, bőrmellényes arab, kezében balta.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Szeráj   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Fát vág, és alapszintű katona. Tevére (és emelt szinten Repülőszőnyegre) ültethető.   

E3. Tevés katona
Jellemzés:    Egypúpú tevén ülő Mameluk.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Szeráj + Istálló   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    A baltával harcoló Mameluk így gyorsabban mozog, és a teve bizonyos védelmet nyújt neki.   

E4. Harci elefánt
Jellemzés:    Elefánt, amelynek nyakában Fellah ül.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Szeráj + Istálló   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    A Fellah csak irányító, az elefánt az agyarával üti az ellenséget. Elég erős.   

E5. Dervis
Jellemzés:    Szürkecsuhás török, kezében két rövid kard.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Dervistemplom.   
Képzettség:    Lopakodás (messzebbre lát, illetve őt később veszi észre az ellenség)   
Megjegyzés:    -   

E6. Mágus
Jellemzés:    Csúcsos süvegű, (nem ősz!) szakállas, köpenyes ember.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Mágustorony   
Képzettség:    Idézés, Káf-hegy építés   
Megjegyzés:    Alapszinten tűzgolyót lő ki (repülő ellenségekre is). Emelt szinten varázsolja a Káf-hegyet (innentől nem mozog és nem lő - tulajdonképpen objektummá alakul), és dzsinneket idéz meg.   

Emelt szint

E7. Márid
Jellemzés:    Lebegő (nem repülő!) dzsinn.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    Káf hegye   
Képzettség:    Átváltozás, Átváltoztatás   
Megjegyzés:    Részint ő maga változik át állattá látszólag, amelyet az ellenség nem támad automatikusan, másrészt az ellenséget változtatja át állattá. Tűzgolyót lő ki.   

E8. Ifrit
Jellemzés:    Repülő dzsinn.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    Káf hegye   
Képzettség:    Duplázódás, Felhőbe bújás   
Megjegyzés:    Képes megduplázódni (de a duplum nem tud varázsolni), a Felhőbe bújással pedig eltűnik a földi ellenség elől - a repülők elől nem! Tűzgolyót lő ki.   

E9. Ghúl
Jellemzés:    Nőnemű, ragadozószerű dzsinn.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    Káf hegye   
Képzettség:    Mérgezés, Tűzfelhő   
Megjegyzés:    A Mérgezéssel már egy harapás elég (de ez elveszi az összes varázspontot), hogy az ellenség megmérgeződjön és folyamatosan csökkenjen az életereje, a Tűzfelhő pedig a Kőzápor/Forgószél megfelelője. A repülő ellenséggel szemben tehetetlen.   

E10. Repülőszőnyeg
Jellemzés:    Szőnyegen ülő Mameluk.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    Alkimista műhely   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Az ugyanitt kifejleszthető Tűzbomba után nagy erővel képes támadni a földi ellenségeket, objektumokat. A repülő ellenségeket a Fellah pusztán a baltával üti...

A bejegyzés trackback címe:

https://virtus.blog.hu/api/trackback/id/tr581356860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása