HTML

Virtus 1/7: A Zimovoj karakterek

2009.09.04. 08:00 | Virt02 | Szólj hozzá!

A ószláv mitológia lényeiből álló "téli szörnyek" csoportja, a Zimovoj (nincs többes száma, ahogy a Hin-Urtnak sem!) jellegében inkább a Hin-Urthoz hasonlít, ezek is idegenszerűek, inkább gonoszok - de végül is a jó oldalra állnak.
Ruhájuk, testük fehér (havas, jeges) vagy legalábbis világoskék. A legtöbbjük nőnemű. Az objektumok is "oroszos" stílusúak, valamennyi havas, jeges, köröttük is hó stb., nem égnek, hanem feketednek, töppednek.
 

G) ZIMOVOJ LÉNYEK

Alapszint

G1. Ancsútka   
Jellemzés:    Lábnélküli, lebegő ördögfióka-szerű lények.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Sznyegodom   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Fát és ásványkincseket termelnek ki, objektumokat emelnek, javítanak.   

G2. Hópehely
Jellemzés:    Egyszerű hópehely. Felderítésre használható. Egyszerre csak egy lehet.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Jégkúp   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Létrehozása nem kerül semmibe, nem számít bele a lények számába, viszont rövid idő múlva eloszlik, ráadásul nem is irányítható: a pálya egy pontjára kattintva csak "elcsalinkázik" odáig hulló hópehely módjára.   

G3. Koloversa
Jellemzés:    Szürke, macska(ember)szerű lény.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Veleszdom   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    -   

G4. Volkolak
Jellemzés:    Szürke, a Koloversánál nagyobb, farkas(ember)szerű lény.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Veleszdom   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    A Koloversánál erősebb.   

G5. Morozka
Jellemzés:    Hótündérszerű kislány   
Szükséges:    -   
Honnan:    Jégkunyhó   
Képzettség:    Fagyasztás, Álcázás (magára és másra - rövid időre láthatatlan lesz)   
Megjegyzés:    Alapesetben hógolyót lő ki (a repülő ellenségre is), de a fő funkciója, hogy meghatározott időre meg tud fagyasztani bármely objektumot, lényt, amely ezalatt nem mozog, nem termel - és sebezhető.   

G6. Kikimora
Jellemzés:    Rókapofájú, madárlábú, parasztasszonyszerű lény.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Jégverem   
Képzettség:    Lassítás, Vakítás?, Antimágia?   
Megjegyzés:    Jeges párát fúj az ellenfélre.   

Emelt szint

G7. Rarog
Jellemzés:    Lebegő, (nem repülő?), tollal borított kígyószerű lény   
Szükséges:    Sznyegodvor   
Honnan:    Perundom   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Szájából villámok csapnak ki.   

G8. Marúha
Jellemzés:    Szigorú tekintetű, kicsit állatszerű lény   
Szükséges:    Sznyegodvor   
Honnan:    Mokosdom   
Képzettség:    Páncél (időleges, csak magára), Dögvész   
Megjegyzés:    Egyfajta kamikaze-lény. Taktikája: páncélt varázsol magára, bemegy az ellenség közepébe, majd amikor kellően sokan veszik körül, akkor Dögvészt varázsol rájuk, amitől a körötte levők mind elpusztulnak - ő maga is. Objektumok illetve sima fák ellen is alkalmazható.   

G9. Vila
Jellemzés:    Nagyszárnyú repülő jégtündér.    
Szükséges:    Sznyegodvor   
Honnan:    Mokosdom   
Képzettség:    Jégvihar   
Megjegyzés:    Jéggolyót lő ki, de gyengébbet, mint a Babajaga. A Jégviharral öt kis jégszilánkot bocsát ki, amelyek az ellenség körül repdesve szurkálják azt.   

G10. Babajaga
Jellemzés:    Jégboszorkány   
Szükséges:    Sznyegodvor   
Honnan:    Csontházikó   
Képzettség:    Burána (hóvihar, területre)  
Megjegyzés:    Jéggolyót lő ki, a repülő ellenségre is. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtus.blog.hu/api/trackback/id/tr701359297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása