HTML

Virtus 1/6: Az ogúz objektumok

2009.09.03. 10:36 | Virt02 | Szólj hozzá!

F) OGÚZ OBJEKTUMOK

F1. Szeráj
Jellemzés:    Lapostetejű fehér épület   
Szükséges:    -   
Honnan:    -   
Képzettség:    Bendzs (méreg), Fügebor   
Megjegyzés:    Központi épület.   

F2. Minaret
Jellemzés:    Karcsú, magas torony.   
Szükséges:    -   
Honnan:    -   
Képzettség:    Hit (pár egységgel többet tart el, vagy esetleg megnövekszik a beépíthető terület.)   
Megjegyzés:    A Tanya megfelelője. Bizonyos mennyiségű lény létrehozásához szükséges. Esetleg kijelöli azt a területet, ahová építkezni lehet.   

F3. Istálló
Jellemzés:    Istálló.   
Szükséges:    -   
Honnan:    -   
Képzettség:    Teve, Harci elefánt. Harci kiképzés.   
Megjegyzés:    A létrehozott állatok nem jelennek meg az Istálló mellett, csupán az Istállóra kattintva íródik ki a darabszám. A Fellahot/Mamelukot ideküldve jelennek meg az állatok a hátasukkal együtt.   

F4. Dervistemplom
Jellemzés:    Kisebb kupolás fehér épület   
Szükséges:    -   
Honnan:    -   
Képzettség:    Dervis, Lopakodás   
Megjegyzés:    -   

F5. Mágustorony
Jellemzés:    Szürke, zömök torony, ablakain tűz fénye csap ki.   
Szükséges:    -   
Honnan:    -   
Képzettség:    Mágus, Gyorsidézés   
Megjegyzés:    Emelt szinten tűzgolyókat lő ki, ha megtámadják.   

Emelt szint

F6. Palota
Jellemzés:    Erődszerű fehér épület   
Szükséges:    Szeráj   
Honnan:    Szeráj   
Képzettség:    Öszvér (gyorsabb építés, favágás stb.)   
Megjegyzés:    A Szeráj alakul át ezzé.   

F7. Káf hegye
Jellemzés:    Füstölgő, lángoló hegy, a tövében ül a mágus.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    -   
Képzettség:    Márid, Ifrit, Ghúl   
Megjegyzés:    Amikor támadják, akkor tulajdonképpen a mágus sebződik, és halálakor a hegy is szétporlik.   

F8. Obszervatórium
Jellemzés:    Lapostetejű kis épület, a tetején távcső.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    -   
Képzettség:    Távcső   
Megjegyzés:    Itt lehet felderítést végezni. A Távcsővel bizonyos területet folyamatosan lehet látni, a mozgatáshoz viszont sok ásvány kell.   

F9. Kórház
Jellemzés:    Lapostetejű fehér épület.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    -   
Képzettség:    Szellemregeneráció   
Megjegyzés:    Ide küldve a lényeket azok meggyógyulnak. A Szellemregeneráció után a dzsinnek is.   

F10. Alkimistaműhely
Jellemzés:    Lapostetejű fehér épület, kéményéből füst száll.   
Szükséges:    Palota   
Honnan:    -   
Képzettség:    Repülőszőnyeg, Azbesztruha (minden lénynek páncél), Tűzbomba   
Megjegyzés:    A Repülőszőnyeg (a Tevéhez/Elefánthoz hasonlóan) nem jelenik meg, csak akkor, ha már ráültettük a Mamelukot.   
 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtus.blog.hu/api/trackback/id/tr921357065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása