HTML

Virtus 1/1: A szittya karakterek

2009.08.31. 14:08 | Virt02 | Szólj hozzá!

   A szittyák emberek/emberszerűek (kivéve a turult, de az amúgyis csak felderítő, illetve később egy ember ül rajta); általában a technikára alapoznak, kőből és fából épületeket emelnek stb.

A) SZITTYA KARAKTEREK

Alapszint:

A1. Közember
Jellemzés:    Egyszerű ruházatú, kicsit bamba képű figura.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Vezéri jurta   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Épületeket emel, ezeket javítja, fát és ásványkincseket termel ki.   

A2. Gyalogos
Jellemzés:    Bőrruhás, bőrsisakos, gyalogos katona. Fegyvere a buzogány.   
Szükséges:    -   
Honnan:    Kaszárnya   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    -   

A3. Íjász
Jellemzés:    Vászonruhás, vászonsüveges, gyalogos katona. Fegyvere az íj.   
Szükséges:    Fegyvergyártó   
Honnan:    Kaszárnya   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    -   

A4. Lovas íjász
Jellemzés:    Bőrruhás, bőrsisakos, lovas katona. Fegyvere az íj.   
Szükséges:    Fegyvergyártó   
Honnan:    Méntelep   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Haladás közben is tud nyilazni, sőt hátrafelé is.   

A5. Páncélos lovas
Jellemzés:    Vaspáncélos, vassisakos, lovas katona. Fegyvere a hosszú, hajlott kard.   
Szükséges:    Fegyvergyártó   
Honnan:    Méntelep   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    -   

A6. Turul
Jellemzés:    Nagy, sasféle madár.    
Szükséges:    Bognárműhely (csak a turulnyereghez)   
Honnan:    Turul röptető   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    Alapszinten kizárólag felderítésre használható. Emelt szinten megnyergelhető, és egy Íjásszal a hátán repülő harci egység.   

Emelt szint

A7. Sámán (táltos?)
Jellemzés:    Nagyszakállú, egyszerű ruhájú öreg, agancsos fejdísszel, kezében bottal.   
Szükséges:    Erőd   
Honnan:    Sámánkunyhó   
Képzettség:    Gyógyítás (társaira), Kőzápor (terepre), Szellempajzs (saját magára)   
Megjegyzés:    A bottal keveset sebez, s ő maga is igen sebezhető. Harcmodora: saját magára pajzsot varázsol, és a nagy erejű Kőzáporral rombolja az ellenséges objektumokat. Bekapcsolható az automatikus gyógyítás.   

A8. Turul íjász
Jellemzés:    Turulon ülő íjász   
Szükséges:    Erőd, Turulnyereg   
Honnan:    Turul röptető + Kaszárnya   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    -   

A9. Tündér
Jellemzés:    Repülő fehér (zöldes) ruhás, szőke hajú nőnemű teremtmény. Kezében rövid pálca, melyből támadáskor kék sugár csap ki.   
Szükséges:    Erőd   
Honnan:    Tündérfa   
Képzettség:    Bájolás (ellenségre), Virágoztatás (terepre)   
Megjegyzés:    Hasonlóan az előző kettőhöz, elég sebezhető, s a botja sem túl erős. A Bájolás hatására viszont az ellenség megáll, nem harcol (kék csillagok repkednek körötte), így könnyen legyőzhető. A Virágoztatás egyfajta "radar", és közömbösíti a "Mocsarasítás"-sal kirakott csapdákat.   

A10. Lángnyilas kocsi
Jellemzés:    Páncélozott, lovakkal húzott szekér, mely egyszerre több lángnyilat lő ki, földi célpontra.   
Szükséges:    Erőd, Fegyvergyártó/lángnyil/páncél, Méntelep    
Honnan:    Bognárműhely   
Képzettség:    -   
Megjegyzés:    "Tankszerű", nagy rombolóerejű jármű.   
 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtus.blog.hu/api/trackback/id/tr541350743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása